Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Fozzie & Zolo - 4 augusti 2008 19:38

Idag tränade jag och Gerda jakt. Det var en regnig träning kan man säga men vad gör det?
Gullig!!
Gerda i full regn mundering.
Vi tränade vatten markeringar och dirigeringar både i vatten och på land.
Fozzie skötte sig som vanligt det är väl bara för att jag aldrig kan gå prov med honom :(.
Indra var också jätte duktiga det var väl plätt lätt för dem i dag.
Men Zolo ska faktiskt ha en guld stjärna, så många bra avlämningar på raken har han nog aldrig gjort!
Jag tyckte att han var lite ovanligt lugn idag, det sa jag till Gerda när vi  skulle åka hem.
I fredags fick han en glass av Mats men det var bara det att han tog glass och pinne, allt på en gång.
När jag kom hem idag efter träningen så låg pinnen + gräs osv i buren.
Fredag till måndag har han haft den i magen??

Förvånad ? NEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards